Σήμερα 3, Ιουνίου, ημέρα που ανακηρύχθηκε ως Παγκόσμια Ημέρα Ποδηλάτου, ο Δήμος Θηβαίων πραγματοποίησε σχετική δράση απευθυνόμενος στους λιλιπούτειους μαθητές του Δημοτικού Παιδικού Σταθμού Θήβας.
Στο περίπτερο, στο σπίτι σας ή στην επιχείρηση σας!
Στο διαδίκτυο: diavima.gr
Τα παιδιά συμμετείχαν με χαρά σε πρόγραμμα γυμναστικής μαζί με την ομάδα γυμναστικής του ΚΑΠΗ.
Καλούμε κάθε συνάδελφο /- ισσα να δώσουμε μαχητικό, αποφασιστικό “παρών” στις 3ωρες στάσεις εργασίας που θα πραγματοποιηθούν την Παρασκευή 5 Ιουνίου στον όμιλο ΦΑΜΑΡ, στην αρχή κάθε βάρδιας (06:00-09:00 /14:00-17:00 / 22:00-01:00).