Η υποκρισία
περισσεύει...
Διαβάζοντας το δελτίο τύπου του «Σωματείου Εργαζομένων Δήμου Λεβαδέων», διαπιστώνει κανείς ότι ούτε μία λέξη δεν αφιερώνεται στις διεκδικήσεις των εργαζομένων, στην υποστελέχωση, στις ελλείψεις προσωπικού, στην εντατικοποίηση της εργασίας ή στις ευθύνες της κυβέρνησης και των δημοτικών αρχών.
Αντίθετα, κυριαρχούν
οι αναφορές στην «αγαστή συνεργασία», στο «εξαιρετικό και
εποικοδομητικό κλίμα», στην «ανοιχτή επικοινωνία» και στις αμοιβαίες
φιλοφρονήσεις με τον Δήμαρχο.
Άλλαξαν οι ταμπέλες, όχι οι πρακτικές. Και αυτό πλέον το βλέπουν όλοι.
Σήμερα, με
διαφορετική ταμπέλα αλλά με την ίδια ακριβώς αντίληψη, επαναλαμβάνουν το ίδιο
έργο. Αυτή τη φορά παρουσιάζεται μια καθαρά παραταξιακή επίσκεψη ως επίσημη εκπροσώπηση της Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α.
Η Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α. δεν
είναι ιδιοκτησία καμίας παράταξης. Είναι η Ομοσπονδία όλων των εργαζομένων στην
Τοπική Αυτοδιοίκηση και λειτουργεί μέσα από τις συλλογικές αποφάσεις των
οργάνων της. Δεν αποτελεί μηχανισμό εξυπηρέτησης της παράταξης που σήμερα
διαθέτει την πλειοψηφία.
Οι ίδιοι που σήμερα
εμφανίζονται ως όψιμα ενδιαφερόμενοι για τα προβλήματα των εργαζομένων είναι οι
ίδιοι που, και στην προηγούμενη Ομοσπονδία στην οποία ανήκαν (ΠΟΠ-ΟΤΑ), είχαν
αναγάγει τον συνδικαλισμό σε εθιμοτυπικές επισκέψεις, φωτογραφίες και δημόσιες
σχέσεις με αιρετούς.
Είναι οι ίδιοι που
απουσίαζαν από τον αγώνα των συμβασιούχων ΕΣΠΑ, οι ίδιοι που τήρησαν
εκκωφαντική σιωπή στο πρόσφατο ζήτημα του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας
(Ο.Ε.Υ.) του Δήμου Λεβαδέων, οι ίδιοι που δεν βρέθηκαν στο πλευρό των
εργαζομένων όταν υπήρχε πραγματική ανάγκη για αγωνιστική παρέμβαση και
διεκδίκηση.
Είναι τουλάχιστον
προκλητικό να χρησιμοποιείται το όνομα και το κύρος της Ομοσπονδίας για
δημόσιες σχέσεις με «φιλικές» δημοτικές αρχές, την ίδια στιγμή που οι
εργαζόμενοι στους Δήμους όλης της χώρας αντιμετωπίζουν τεράστια προβλήματα:
υποστελέχωση, ελλείψεις προσωπικού, εργασιακή ανασφάλεια, ελλείψεις σε μέσα
ατομικής προστασίας και συνεχή απαξίωση των δημοτικών υπηρεσιών.
Οι εργαζόμενοι δεν
χρειάζονται συνδικαλιστές που ανταλλάσσουν φιλοφρονήσεις με Δημάρχους ούτε
παραταξιακές εμφανίσεις που βαφτίζονται συνδικαλιστική δράση. Χρειάζονται
εκπροσώπους που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή των αγώνων, διεκδικούν,
συγκρούονται όταν απαιτείται και υπερασπίζονται χωρίς εκπτώσεις τα δικαιώματά
τους.
Οι εργαζόμενοι
έχουν και μνήμη και κρίση. Δεν παρασύρονται από φωτογραφίες, δημόσιες σχέσεις
και επικοινωνιακές παραστάσεις. Γνωρίζουν πολύ καλά ποιοι ήταν διαχρονικά δίπλα
τους, σε κάθε πρόβλημα, σε κάθε διεκδίκηση και σε κάθε αγώνα. Γνωρίζουν ποιοι
στάθηκαν δίπλα τους με συνέπεια, χωρίς να υπολογίζουν το πολιτικό κόστος και
χωρίς να αναζητούν επικοινωνιακά οφέλη.
Ο Σύλλογος Εργαζομένων Ο.Τ.Α. Νομού Βοιωτίας δεν έχει
ανάγκη από επικοινωνιακές παραστάσεις για να αποδείξει την παρουσία του. Την
έχει αποδείξει διαχρονικά, με τη συμμετοχή του σε κάθε αγώνα, σε κάθε
διεκδίκηση και σε κάθε μάχη των εργαζομένων. Και αυτό θα συνεχίσει να κάνει, με
συνέπεια, αγωνιστικότητα και αποκλειστικό γνώμονα την υπεράσπιση των
συμφερόντων όλων των εργαζομένων.
Για το Διοικητικό Συμβούλιο
|
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ |
Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ |
|
|
|
|
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΠΟΥΡΑΣ |
ΜΑΡΙΑ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ |
