Σοβαρή διοικητική και οικονομική αστοχία συνιστά η αιφνίδια ακύρωση, λίγες ώρες πριν την έναρξή του, του Φεστιβάλ Ολυμπίων που προγραμματιζόταν στο Ζάππειο (21 Ιουνίου – 25 Ιουλίου). Το γρήγορο ξήλωμα του λυόμενου αμφιθέατρου που κάλυπτε το εμβληματικό νεοκλασικό Μέγαρο αποκάλυψε πολύ σοβαρά ζητήματα.
Η διοργάνωση προωθήθηκε χωρίς την απαιτούμενη γνωμοδότηση του Κεντρικού Συμβουλίου Νεωτέρων Μνημείων, ενώ το σχετικό αίτημα προς το Υπουργείο Πολιτισμού κατατέθηκε μόλις στις 17 Ιουνίου. Παράλληλα, η διορισμένη από το Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας Διοίκηση της Επιτροπής Ολυμπίων και Ζαππείου Κληροδοτήματος φέρεται να προχώρησε σε σημαντικές δαπάνες -μόνο η εξέδρα περίπου 150.000 ευρώ- χωρίς να έχει εξασφαλίσει τις απαραίτητες εγκρίσεις.
Απαιτείται
άμεσα διαφάνεια και απόδοση ευθυνών. Το δημόσιο χρήμα δεν είναι για πειράματα!
Η Ερώτηση & ΑΚΕ, όπως κατατέθηκε: https://drive.google.com/file/d/1LZiTOGNaCgSv6e3tSEQ5ThOqiaNWT__4/view?usp=sharing
Ανεξάρτητη Βουλευτής Βοιωτίας
Δημοκράτες – Προοδευτικό Κέντρο

