Ανακαινισμένο κτιριακά και υπό συνεχή εμπλουτισμό, άρχισε ξανά να δέχεται επισκέπτες – μεμονωμένους ή σε γκρουπ- το Μουσείο Θυμάτων Ναζισμού, που είναι αφιερωμένο στους 228 σφαγιασθέντες Διστομίτες από τα γερμανικά στρατεύματα κατοχής, στις 10 Ιουνίου 1944 και αποτυπώνει ως “ζωντανός, αδιάψευστος μάρτυρας” τα εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας του Ναζισμού.







