Την αντίδραση της Ν.Ε ΠΑΣΟΚ Βοιωτίας προκάλεσε η τηλεδιάσκεψη αιρετών της περιφέρειας και δημάρχων του νομού με τον Υφυπουργό Θανάση Κοντογεώργη, παρουσία και του βουλευτή Λ. Κτιστάκη με θέμα “Π.Ε. Βοιωτίας – Τοπικά Σχέδια Ανάπτυξης”.
13 Νοεμβρίου 2024
Το Εργατικό Κέντρο Θήβας καλεί σε συλλαλητήριο για την επέτειο της εξέγερσης του Πολυτεχνείου
Συγκεκριμένα:
Η εξέγερση του Πολυτεχνείου το ’73 υπήρξε έκφραση κοινωνικών διεκδικήσεων και καταλύτης ιστορικών
εξελίξεων. Πενήντα ένα χρόνια µετά, τα µηνύματα της εξέγερσης αποτελούν στάση ζωής, διαμορφώνουν την
πολιτική επιταγή για ∆ηµοκρατία και Κοινωνική δικαιοσύνη και συνθέτουν τα σύγχρονα αιτήµατα της ελληνικής κοινωνίας.
Συλλαλητήριο και στάση εργασίας για το Πολυτεχνείο από το Ε.Κ Λιβαδειάς
Το Εργατικό Κέντρο Λιβαδειάς, τιμώντας την επέτειο του Πολυτεχνείου, αποφάσισε:
– Την κήρυξη 1 ώρας στάση εργασίας, για την Παρασκευή 15 Νοέμβρη και ώρα 12.00΄ έως 13.00΄το μεσημέρι, (με δυνατότητα τροποποίησης της ώρας από τα Σωματεία).
– Την πραγματοποίηση συλλαλητηρίου την Κυριακή 17 Νοέμβρη στην κεντρική πλατεία Λιβαδειάς, ώρα 11.00 το πρωί.
Προσεχώς…τοπικά σχέδια ανάπτυξης στη Βοιωτία
Ανδρουλάκης: Η ΝΔ στοχεύει το ΠΑΣΟΚ γιατί βλέπει πως ανεβαίνει και είναι αξιόμαχος αντίπαλος
Ο Νίκος Ανδρουλάκης δήλωσε ότι το ΠΑΣΟΚ «δεν θα κάνει εξαγορές συνειδήσεων στο παρασκήνιο»
Φουλ επίθεση στην κυβέρνηση έκανε ο Νίκος Ανδρουλάκης, ο οποίος αναφερόμενος στη χθεσινή αντιπαράθεση στη Βουλή και την επίθεση Μητσοτάκη και Γεωργιάδη στο ΠΑΣΟΚ, υποστήριξε ότι η ΝΔ στοχεύει τώρα το κόμμα, «γιατί βλέπουν ότι το ΠΑΣΟΚ ανεβαίνει και είναι αξιόμαχος αντίπαλος».
Νέα Αριστερά: Το ΕΣΥ βρίσκεται στη χειρότερη φάση της ιστορίας του
«Το ΕΣΥ λειτουργεί με 10.000 λιγότερους μόνιμους υγειονομικούς συγκριτικά με το 2019, οι πολίτες καλούνται να πληρώνουν ακριβότερα, ενώ η κυβέρνηση είναι απλός θεατής», τονίζει η Νέα Αριστερά
Την υποβάθμιση του ΕΣΥ από την κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, με αφορμή το νέο νομοσχέδιο για τον προσωπικό γιατρό, κατήγγειλε η Νέα Αριστερά, με ομιλία της κοινοβουλευτικής εκπροσώπου του κόμματος, Μερόπης Τζούφη, στην Ολομέλεια της Βουλής.
ΗΠΑ: Το νεοσύστατο υπουργείο Κυβερνητικής Αποτελεσματικότητας αναλαμβάνει ο «Μέγας Έλον Μασκ»
Μάλιστα χωρίς να κρατούν ούτε τα προσχήματα, το υπουργείο θα ονομαστεί DoGE ακριβώς όπως το κρυπτονόμισμα που έχει δημιουργήσει ο δισεκατομμυριούχος Μασκ...
«Είμαι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσω ότι ο Μέγας Έλον Μασκ, σε συνεργασία με τον Αμερικανό πατριώτη Βίβεκ Ραμασουάμι, θα ηγηθεί του Τμήματος Κυβερνητικής Αποδοτικότητας («DOGE»)» δήλωσε ο Ντόναλντ Τραμπ. DOGEcoin ονομάζεται και το κρυπτονόμισμα του Μασκ, με την «σύμπτωση» να είναι τουλάχιστον εντυπωσιακή!






