Καλωσόρισα τον νέο διοικητή κ. Λουκά Κατσούλη,που έλκεικαι αυτός την καταγωγή του από το Κυριάκι
Βοιωτίας και είχαμε μία εκτενή συζήτηση για την προβληματική κατάσταση στην
οποία βρίσκονται τα Γενικά Νοσοκομεία Λιβαδειάς και Θήβας.
Σε μια επείγουσα ανακοίνωση προχώρησε το ΕΚΠΑ για τον καύσωνα και τις πολυσυστηματικές διαταραχές, οι οποίες αυξάνουν τη νοσηρότητα και θνησιμότητα, ιδιαίτερα μεταξύ των ευπαθών πληθυσμών.
Με την κατάσταση να έχει φθάσει στο απροχώρητο στη λειτουργία του Γ.Ν. Θήβας το Σωματείο Εργαζομένων του νοσηλευτικού ιδρύματος καλεί στη σύσκεψη της Συντονιστικής Επιτροπής Σωματείων και Φορέων για την Υγεία.