Η Ιερά Μητρόπολη Θηβών, Λεβαδείας και Αυλίδος και το Ιερό Προσκύνημα “Άγιος Ρηγίνος ο Λεβαδεύς” διοργανώνουν τη Δευτέρα 2 Ιουνίου, στις 19.00,
Αγαπητοί μαθητές και μαθήτριες,
Με αφορμή την έναρξη των Πανελλαδικών Εξετάσεων, θέλω να σας ευχηθώ καλή επιτυχία και καλή δύναμη.