24 Οκτωβρίου 2024

Δήλωση Πούλου για τη διαρροή προσωπικών δεδομένων και το πρόστιμο στη ΝΔ

 

‘Με την Απόφαση της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, επιβεβαιώθηκε η εμπλοκή στελεχών της Νέας Δημοκρατίας στη διαρροή και χρήση των προσωπικών δεδομένων πολιτών” αναφέρει, σε γραπτή δήλωση της η βουλευτής Βοιωτίας και τομεάρχης Εσωτερικών του ΣΥΡΙΖΑ, Γιώτα Πούλου.

Συγκεκριμένα αναφέρει: 

Με την τελευταία Απόφαση της Αρχής επιβάλλονται πρόστιμα ύψους 40.000 ευρώ στο κόμμα της Νέας Δημοκρατίας, 10.000 ευρώ στον πρώην γραμματέα Αποδήμων της ΝΔ κ. Θεοδωρόπουλο και 10.000 ευρώ στον πρώην Οργανωτικό Γραμματέα Αυτοδιοίκησης και Διαχείρισης Κρίσεων της ΝΔ κ. Κορομηλά, τον οποίο μάλιστα είχε κατονομάσει ο κ. Θεοδωρόπουλος.

Επιβεβαιώνεται, για μία ακόμη φορά, ότι η Νέα Δημοκρατία θεωρεί το κράτος ιδιοκτησία της και ότι μαζί με το αρμόδιο υπουργείο Εσωτερικών ευθύνεται απόλυτα για τη διαρροή των δεδομένων. Για αυτό, άλλωστε, η Αρχή έχει ήδη επιβάλει βαριά  πρόστιμα 400.000 ευρώ στο Υπουργείο Εσωτερικών και 40.000 ευρώ στην κ. Ασημακοπούλου. Είναι προκλητικός ο ισχυρισμός της ΝΔ ότι οι αυτουργοί της διαρροής έδρασαν αποκλειστικά ως φυσικά πρόσωπα. Με ποιο κίνητρο, άραγε; Για προσωπικούς λόγους και για ίδιον όφελος; Ή μήπως, καθώς όλοι οι εμπλεκόμενοι είναι υψηλόβαθμα στελέχη της ΝΔ, καταχράστηκαν τα δεδομένα για εκλογικά κομματικά οφέλη;

Τελικά, όποια πέτρα και να σηκώσει κανείς σε αυτήν την υπόθεση, τη ΝΔ θα βρει από κάτω!

Η πολιτική διάσταση αυτής της υπόθεσης δεν τελειώνει εδώ. Συνεχίζουμε να απαιτούμε λογοδοσία, διαφάνεια και απαντήσεις από το αρμόδιο Υπουργείο Εσωτερικών και τη ΝΔ στα ερωτήματα που παραμένουν αναπάντητα:

– Μέσω ποιας διαδρομής απέκτησε τα στοιχεία των εκλογέων εξωτερικού ο κ. Κορομηλάς;

– Πού κατέληξε η ΕΔΕ που διατάχθηκε στο ΥΠΕΣ πριν έξι μήνες;

– Ποια κενά ασφαλείας εκμεταλλεύτηκαν οι αυτουργοί της διαρροής των δεδομένων των εκλογέων;

– Πώς διασφαλίζεται ότι δεν θα επαναληφθούν ανάλογα φαινόμενα σε μελλοντικές εκλογικές διαδικασίες;

– Και ποιος τελικά θα πληρώσει το πρόστιμο των 400.000 ευρώ που έχει επιβάλει η Αρχή στο ΥΠΕΣ, καθώς και τις αποζημιώσεις που κατά πάσα βεβαιότητα θα επιδικαστούν στους 140 πολίτες που προσέφυγαν στη Δικαιοσύνη κατά του Ελληνικού Δημοσίου;  

 Ελπίζουμε ότι η κυβέρνηση δεν θα φορτώσει και αυτό το βάρος στους Έλληνες φορολογούμενους!

Στερεά: απαγορεύεται η διακίνηση ζώων χωρίς έγγραφη άδεια των Κτηνιατρικών Υπηρεσιών

 Μετά την επιβεβαίωση κρούσματος ευλογιάς των προβάτων στις Περιφέρειες Πελοποννήσου και Θεσσαλίας

απαγορεύονται από 23/10/2024 και έως 31/10/2024, όλες οι μετακινήσεις για βόσκηση, πάχυνση, αναπαραγωγή και σφαγή, αιγοπροβάτων καθώς και των βοοειδών που προέρχονται από εκτροφές συνδεδεμένες υγειονομικά με εκτροφές αιγοπροβάτων, είτε στεγάζονται εντός του ίδιου οικοπέδου, είτε στεγάζονται σε διαφορετικό οικόπεδο αλλά χρησιμοποιούν το ίδιο προσωπικό, κοινά οχήματα ή
εξοπλισμό, σε όλη την επικράτεια της χώρας.

Ο αρμόδιος αντιπεριφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας, Κωνσταντίνος Αποστολόπουλος εξέδωσε ανακοίνωση τονίζοντας ότι οι Κτηνιατρικές Αρχές έχουν τεθεί σε επιφυλακή για την αποφυγή εξάπλωσης της
νόσου.
Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούνται όλοι οι ενδιαφερόμενοι να έρχονται σε επαφή με το Κτηνιατρείο της Περιοχής τους.

ΤΜΗΜΑ ΚΤΗΝΙΑΤΡΙΚΗΣ Π.Ε ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ :2231352434, 2231352459, 2231352450, 2231351418, 2236043232

ΤΜΗΜΑ ΚΤΗΝΙΑΤΡΙΚΗΣ Π.Ε ΒΟΙΩΤΙΑΣ :2261350153, 2261650168

ΤΜΗΜΑ ΚΤΗΝΙΑΤΡΙΚΗΣ Π.Ε ΕΥΡΥΤΑΝΙΑΣ :2237080258, 2237080260
ΤΜΗΜΑ ΚΤΗΝΙΑΤΡΙΚΗΣ Π.Ε ΦΩΚΙΔΑΣ :2265352717, 2634051801
ΤΜΗΜΑ ΚΤΗΝΙΑΤΡΙΚΗΣ Π.Ε ΕΥΒΟΙΑΣ :2221353900, 221353541, 2221353595

Η ευλογιά είναι νόσημα υψηλής μεταδοτικότητας που οφείλεται σε ιό και προσβάλλει τα πρόβατα και τις αίγες. Στη χώρα μας, μέχρι τώρα συμπτώματα παρατηρούνται κυρίως στα πρόβατα, ωστόσο και οι αίγες μπορούν να μολυνθούν. Χαρακτηρίζεται από την εμφάνιση δερματικών αλλοιώσεων που είναι πιο εμφανείς στο κεφάλι, το πρόσωπο και γενικά στα άτριχα μέρη του σώματος (μασχάλες, κοιλιά, εσωτερικό μέρος της ουράς, μαστό, γεννητικά όργανα).

Η ασθένεια δεν προσβάλλει τον άνθρωπο.

Κλειστό για 7 μέρες το Δημοτικό Στάδιο Αλιάρτου

 

Κλειστό λόγω εργασιών θα παραμείνει το Δημοτικό Στάδιο Αλιάρτου για τις επόμενες 7 ημέρες.

Θα γίνονται εργασίες επισποράς και αμμοδιανομής στο φυσικό χλοοτάπητα του Σταδίου, με στόχο την αναβάθμιση του.

Συγκεκριμένα θα είναι κλειστό:
– από Τετάρτη 23 Οκτωβρίου
– έως και Τετάρτη 30 Οκτωβρίου