22 Οκτωβρίου 2024

Συναντήσεις για Τοπ. Ανάπτυξη στον Καταχά

Συναντήσεις για Τοπ. Ανάπτυξη στον Καταχά. Την Δευτέρα, 4 Νοε 2024, στις 20.30, στον χώρο βιβλιοθήκης του χωριού Καταχά Πιερίας προσκαλούνται όλοι όσοι θέλουν να εισφέρουν στην οργάνωση συνεδρίου ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Αγροτικής Υπαίθρου στην Βόρεια Πιερία το φθινόπωρο του 2025.

Φορέας διοργάνωσης του συνεδρίου είναι ο Πολιτιστικός Σύλλογος Καταχά «Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ» και συντονιστής των τακτικών συζητήσεων κάθε Δευτέρα, στις 20.30 θα είναι ο κ Δημήτριος Μιχαηλίδης, 6998282382.

Η ιδέα για ένα συνέδριο ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Αγροτικής Υπαίθρου αναδύθηκε κατά την συζήτηση για το βιβλίο «Τα μονοπάτια της τροφής μας» που έγινε στην Αγροτολέσχη Καταχά στις 11/5/2024, μετά από πρόταση από τον κ Δημήτρη Ρουκά.

Στις 9/6/2024 στην βιβλιοθήκη Καταχά έγινε μια πρώτη ανταλλαγή σκέψεων με τους: Ευστάθιο Ακριτίδη (πρόεδρο Κοινότητας Καταχά), Αγγέλα Κουλαουζίδου (Σύμβουλο Κοινότητας Καταχά και Υπεύθυνη Βιβλιοθήκης), Παναγιώτη Κουλαουζίδη (μέλος ΔΣ Πολιτιστικού Συλλόγου Καταχά «Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ») & Δημήτρη Μιχαηλίδη (Δημοσιογράφο, Συγγραφέα, Συντονιστή εκδηλώσεων).

Στις 24/8/2024, στο ετήσιο ΑΝΤΑΜΩΜΑ Καταχιωτών ο κ Ευστάθιος Ακριτίδης ανακοίνωσε την υποστήριξη του Κοινοτικού Συμβουλίου Καταχά στην προοπτική οργάνωσης ενός Συνεδρίου «ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Αγροτικής Υπαίθρου» στην γιορτή του πολιούχου Αγίου Μηνά (11/11/2025) του Καταχά, και μάλιστα και η παριστάμενη Αντιπεριφερειάρχης Πιερίας κα Σοφία Μαυρίδου έθεσε ένα τέτοιο συνέδριο υπό την αιγίδα της Π.Ε. Πιερίας, στον χώρο της Αγροτολέσχης Καταχά.

Στις Οργανώσεις των Πολιτών, δηλαδή τις εθελοντικές κυρίως οργανώσεις, όχι στις συγκαλυμμένες με «μη κερδοσκοπικές» ορολογίες εταιρείες της ιδιωτικής οικονομικής, είναι πάρα πολύ σημαντικό η τακτική συνάντηση-συνεδρίαση-συνέλευση-σύσκεψη να γίνεται σε εύκολα μνημονεύσιμη ημέρα και χρόνο, σε σταθερό τόπο. Πχ την πρώτη Κυριακή κάθε μήνα, ή την δεύτερη Δευτέρα κάθε μήνα, ή την τρίτη Τρίτη κάθε μήνα, πάντα σε σταθερή ώρα που βολεύει τους περισσότερους.

Ο χώρος πρέπει να είναι εύκολα προσβάσιμος, ήσυχος, χωρίς ηχώ και άνετος, ώστε οι συμμετέχοντες να νοιώθουν χαλαρά και να μπορούν να συγκεντρωθούν χωρίς εξωτερικούς θορύβους. Ο κάθε χώρος είναι «φορτισμένος» με τα στερεότυπά του. Σε μια αίθουσα σχολείου επικρέμαται κάπου ο «δάσκαλος». Σε ένα καφενείο οι συζητήσεις έχουν την «μυρωδιά» της μπύρας, του καφέ, ή του ούζου, και είναι διάχυτη η συνήθης συμπεριφορά που τα συνοδεύει. Μια δημόσια συνέλευση πρέπει να είναι προσβάσιμη σε ανθρώπους με ειδικές ανάγκες και να διαθέτει προσβάσιμα αποχωρητήρια (τουαλέτες). Α! … και καρέκλες, όχι πλαστικές στα όρια της αντοχής.

Καλόν είναι να υπάρχει λευκός πίνακας, μαρκαδόροι, μπλόκ, μολύβια και μην ξεχνάμε μερικά ελληνικά λουλούδια στην αίθουσα, «μαλακώνουν» την ατμόσφαιρα.

Ένας σύμβουλος διοίκησης (ο κ Patrick Lencioni, στο εγχειρίδιο «Οδηγός για πετυχημένες Συνελεύσεις», StarHawk, Ηλιόσποροι, 2015) κατηγοριοποιεί τις συναντήσεις σε τέσσερις μορφές: (1) Καθημερινό έλεγχο για 5-10 λεπτά για τις δράσεις της ημέρας, (2) Εβδομαδιαία τακτική συνέλευση για 45-90 λεπτά, (3) Μηνιαία στρατηγική συνέλευση για 3-4 ώρες, που εξετάζει μεγαλύτερα θέματα και (4) Τρίμηνη συνέλευση.

Είναι εξ ίσου σημαντικό σημείο η τήρηση της ώρας έναρξης. Όποια ώρα αναγράφεται, σημαίνει ότι ο κάθε ένας/μία έρχονται μερικά λεπτά νωρίτερα και ξεκινάμε πάντα στην ακριβή ώρα. Είναι στοιχειώδης σεβασμός σε ότι έχει συμφωνηθεί και σε όσους έχουν έρθει στην ώρα τους, αλλά και διότι η καθιερωθείσα (ακαδημαϊκό τέταρτο) περίεργη ανοχή προσέλευσης επιτυγχάνει να αποσυντονίζει την ώρα έναρξης, με αποτέλεσμα την έλλειψη σεβασμού σε κάθε τι και βέβαια οδηγεί την σχεδόν «ακύρωση» της συζήτησης. Και βέβαια, όσο σημαντική και να είναι η συζήτηση, όλοι πρέπει να ξέρουν ότι ο χρόνος ενασχόλησης (η λήξη) είναι προσδιορισμένος, σεβόμενοι τις υποχρεώσεις του καθενός. Έτσι ο κάθε ένας ρυθμίζει τα ραντεβού του, ακόμα και τις τηλεφωνικές του κλήσεις, για να μην ενοχλούν την παραγωγική διαδικασία ανταλλαγής σκέψεων και προτάσεων.

Στον Καταχά, κάθε Δευτέρα, στην βιβλιοθήκη, στις 20.30-21.30, με την φροντίδα της κας Αγγέλας Κουλαουζίδου (Σύμβουλος Κοινότητας Καταχά, 6942292468, iokastikataxas@gmail.com) οι συζητήσεις θα είναι ανοιχτές σε όλους, και κάθε φορά θα προσεγγίζουν και από ένα θέμα που θα μπορούσε να είναι θεματική στο Συνέδριο «ΤΟΠΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Αγροτικής Υπαίθρου», στην γιορτή του πολιούχου Αγίου Μηνά (11/11/2025), με συντονιστή των συζητήσεων τον κ Δημήτριο Μιχαηλίδη (6998282382, agronea@otenet.gr, AgroBus).

Σκοπός του συνεδρίου «ΤΟΠΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Αγροτικής Υπαίθρου» είναι η επισήμανση των τοποσήμων της περιοχής της Βόρειας Πιερίας, η επιλογή δραστηριοτήτων που θα μπορούσαν να αξιοποιήσουν τα τοπόσημα, η επεξεργασία της καλύτερης διαδικασίας ενεργοποίησης των κατοίκων της περιοχής και η ανάληψη δράσης από τους ίδιους τους κατοίκους της περιοχής για να επιτύχουν την βελτίωση της ευημερίας τους.

Σκοπός η ΤΟΠΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ, στόχος η επιτυχία του συνεδρίου «ΤΟΠΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Αγροτικής Υπαίθρου, Νοε 2025», αλλά το «ταξίδι» μέχρι το συνέδριο, με τις συζητήσεις κάθε Δευτέρα, 20.30, στην βιβλιοθήκη του Καταχά προβλέπεται να είναι συναρπαστικό και απολαυστικό, όπως έγραψε και ο ποιητής Κ. Καβάφης «Σα βγεις στον πηγαιμό για την Ιθάκη, να εύχεσαι να 'ναι μακρύς ο δρόμος, γεμάτος περιπέτειες, γεμάτος γνώσεις».

“Άνθρακας ο θησαυρός”-συνεχίζεται η υποβάθμιση του Νοσοκομείου της Θήβας

 Σε υψηλούς τόνους και με τίτλο “άνθρακας ο θησαυρός”, το Εργατικό Κέντρο Θήβας βάλλει κατά φιλοκυβερνητικών φορέων της πόλης, για την κατάσταση στο Νοσοκομείο.Συγκεκριμένα σε ανακοίνωση του αναφέρει:

“Άνθρακας ο θησαυρός”

38 ημέρες πέρασαν και το Νοσοκομείο της Θήβας συνεχίζει να βρίσκεται εκτός κατηγορίας Β’ άγονων περιοχών.
38 ημέρες, όταν η φιλοκυβερνητική αντιπροσωπεία με τους Λευτέρη Κτιστάκη, Βουλευτή ΝΔ, του Δήμαρχου Γιώργου Αναστασίου και της Προέδρου του Ιατρικού Συλλόγου Θήβας Φιλιώς Πρωτόπαππα, ανακοίνωσαν ότι επισκέφθηκαν τον Υπουργό Υγείας Άδωνη Γεωργιάδη και μετέφεραν την δέσμευσή του ότι το Νοσοκομείο Θήβας θα παραμείνει στις άγονες περιοχές.

Ακόμα Τίποτα!!!

Στις 17 Οκτώβρη ημέρα της υγειονομικής απεργίας η κατάσταση στην παθολογική κλινική ήταν τραγική. ΔΕΝ υπήρχε κανένας παθολόγος.
Υπάρχουν ακόμα κενές οργανικές θέσεις γιατρών στα ΤΕΠ, Οφθαλμίατρου, Παιδίατρου, ακτινολόγου, αναισθησιολόγου κ.λπ. και φανταστείτε ότι το οργανόγραμμα χρήζει αναδιάρθρωσης.
Το τμήμα αιμοδοσίας που από το 2019 έχει υποσχεθεί εγγράφως το Υπουργείο Υγείας, τελικά πριν λίγες ημέρες εγκρίθηκε. Πιστεύουμε ότι θα λειτουργήσει και δεν θα μείνει στα χαρτιά.
Οι κυβερνητικοί παράγοντες κάνουν ότι δεν βλέπουν και δεν ξέρουν.
Ακόμα και τώρα καμία ενέργεια για στελέχωση με γιατρούς.
Η φιλοκυβερνητική Περιφερειακή αυτοδιοίκηση απούσα.

Πόσος ακόμα εμπαιγμός!!!

Πόση ακόμα υποβάθμιση του Νοσοκομείου της Θήβας!!!
Καλούμε τους εργαζόμενους, τους συνταξιούχους και όλους τους πολίτες της Θήβας να ξεσηκωθούν για να μην έχει το Νοσοκομείο μας την ίδια τύχη με το Πρωτοδικείο μας.

Εκλογή μελών του Εμπορικού Συλλόγου Λιβαδειάς στην ΕΣΕΕ

 

Μετά τις αρχαιρεσίες που πραγματοποιήθηκαν πρόσφατα για την ανάδειξη νέου Διοικητικού Συμβουλίου, Ελεγκτικής Επιτροπής και Αντιπροσώπων στην Τριτοβάθμια Οργάνωση ΕΣΕΕ, της ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ ΟΜΟΡΩΝ ΝΟΜΩΝ & ΝΗΣΩΝ ΑΙΓΑΙΟΥ, του μεγαλύτερου δευτεροβάθμιου

οργάνου της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου & Επιχειρηματικότητας, με δύναμη 97 Αντιπροσώπων στο τριτοβάθμιο συνδικαλιστικό μας όργανο, που προέρχονται από 61 Πρωτοβάθμια Σωματεία-Μέλη και την συνεδρίαση για την σύνθεση του νέου Διοικητικού Συμβουλίου από τον Εμπορικό Σύλλογο Λιβαδειάς εξελέγησαν:

Στο Διοικητικό Συμβούλιο
– ο Πρόεδρος ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΓΕΡΟΣ , στη θέση του Γενικού Γραμματέα και
– η ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΤΖΑΝΟΥ, μέλος

Αντιπρόσωποι στην Ελληνική Συνομοσπονδία Εμπορίου & Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ), οι:

– ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΕΙΡΗΝΗ του Ιωάννου
– ΒΑΡΒΑΡΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ του Εμμανουήλ
– ΒΛΑΧΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ του Λουκά
– ΓΕΡΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ του Ευσταθίου
– ΖΗΤΟΥΝΙΑΤΗ ΠΑΓΩΝΑ του Αθανασίου
– ΜΠΟΥΚΙΟΣ ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ του Ανδρέα
– ΡΟΖΑΝΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ του Σωτηρίου
– ΤΖΑΝΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ του Δημητρίου
– ΤΟΛΙΑΣ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝ του Λουκά
– ΤΣΕΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ του Χαραλάμπους και
– ΤΣΙΦΗΣ ΖΩΗΣ του Ιωάννου