08 Σεπτεμβρίου 2025
Γιώργος Μουλκιώτης: «Η προκλητική και συστηματική αδιαφορία της Κυβέρνησης Μητσοτάκη, βάζει «φρένο» στον σιδηρόδρομο στη Βοιωτία»
Ο Γιώργος Μουλκιώτης, Βουλευτής Βοιωτίας και Υπεύθυνος ΚΤΕ Προστασίας του Πολίτη του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής, επανακατέθεσε την Ερώτησή του προς τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, για την αδήριτη ανάγκη αναβάθμισης του σιδηροδρομικού δικτύου στη Βοιωτία.
Συναυλία Ασλανίδου και Πλειάδων με “ποντιακό χρώμα”
Καύση Απορριμμάτων: Επένδυση ή βαρίδι για την Οικονομία και την Κοινωνία;
Η δημόσια συζήτηση για τη διαχείριση απορριμμάτων στην Ελλάδα εισέρχεται σε μια κρίσιμη καμπή. Η κυβέρνηση έχει θέσει σε δημόσια διαβούλευση το σχέδιο για την κατασκευή μονάδων καύσης απορριμμάτων, ένα έργο που χαρακτηρίζει «επενδυτικό» και «οικολογικό». Την ίδια στιγμή, ο Δήμαρχος Αθηναίων Χάρης Δούκας ασκεί δριμεία κριτική, καταγγέλλοντας ότι πρόκειται για ένα «δώρο προς τους λίγους», που επιβαρύνει τους πολίτες και τους δήμους.
“Κλειστή” σύσκεψη στην Π.Ε Βοιωτίας για δημιουργία μονάδας καύσης απορριμμάτων
Σύσκεψη στο γραφείο του Αντιπεριφερειάρχη Βοιωτίας Γ. Ντασιώτη θα πραγματοποιηθεί στις 12 σήμερα το μεσημέρι με θέμα τους σχεδιασμούς της κυβέρνησης για την εγκατάσταση μονάδας καύσης απορριμμάτων.
“Η βιτρίνα της κυβερνητικής φαυλότητας στην ΔΕΘ”
“Η βιτρίνα της κυβερνητικής φαυλότητας στην ΔΕΘ” είναι ο τίτλος άρθρου του βουλευτή Βοιωτίας και Τομεάρχη Προστασίας του Πολίτη του ΠΑΣΟΚ, Γιώργου Μουλκιώτη που δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα Το Καρφί, το Σάββατο (6/9).
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)






