Με
αφορμή την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς η Γ.Γ. της Αποκεντρωμένης Διοίκησης
Θεσσαλίας – Στερεάς Ελλάδας, κα Ρένα
Καραλαριώτου, απέστειλε το ακόλουθο μήνυμα:
Σήμερα Πέμπτη, 11 Σεπτεμβρίου 2025
σηματοδοτείται επίσημα η έναρξη του νέου σχολικού έτους, όλων των βαθμίδων, με
την τέλεση του καθιερωμένου Αγιασμού.
Το 51ο Φεστιβάλ ΚΝΕ – Οδηγητή κάνει στάση στη Λιβαδειά, το Σάββατο 13 Σεπτεμβρίου, ώρα 21.00 στον προαύλιο χώρο του Διοικητηρίου της Π.Ε Βοιωτίας με σύνθημα:
Η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας σε συνεργασία με τη δομή «ΓΕΦΥΡΑ» προχωρούν για 9η συνεχή σχολική χρονιά στην υλοποίηση της δράσης «αρχή…ΖΩ!».
Μήνυμα του Δημάρχου Αλιάρτου – Θεσπιέων Γιώργου Αραπίτσα για τη νέα σχολική χρονιά:
Ευχές για καλή σχολική χρονιά απευθύνει ο βουλευτής Βοιωτίας του ΠΑΣΟΚ, Γιώργος Μουλκιώτης:
Με λαμπρότητα και κάθε επισημότητα ο Ορχομενός γιόρτασε σήμερα την πολιούχο της πόλης, Παναγία Σκριπούς, που για πρώτη φορά καθιερώνεται ως τοπική αργία.