24 Οκτωβρίου 2024

Απαγόρευση κυκλοφορίας φορτηγών μέγιστου επιτρεπόμενου βάρους

Απαγόρευση κυκλοφορίας φορτηγών μέγιστου επιτρεπόμενου βάρους άνω των 3,5 τόνων κατά τον εορτασμό της 28ης Οκτωβρίου

Κατά την περίοδο του εορτασμού η Ελληνική Αστυνομία θα λάβει αυξημένα μέτρα τροχαίας σε όλη την επικράτεια

 Για την ασφαλέστερη κίνηση των οχημάτων και τη βελτίωση της οδικής κυκλοφορίας κατά τον εορτασμό της 28ης Οκτωβρίου 2024, εκτός των μέτρων διευκόλυνσης και κυκλοφορίας, που θα ληφθούν σε τοπικό επίπεδο, θα ισχύσει και απαγόρευση κυκλοφορίας όλων των φορτηγών αυτοκινήτων μέγιστου επιτρεπόμενου βάρους άνω των 3,5 τόνων, στα τμήματα των αυτοκινητοδρόμων και εθνικών οδών, ως κατωτέρω:

 1. Την Παρασκευή 25 Οκτωβρίου, από ώρα 16:00’ έως 22:00’ και το Σάββατο 26 Οκτωβρίου, από ώρα 08:00’ έως 13:00’:

(α) Στον αυτοκινητόδρομο Α8 (Αθήνα-Πάτρα) από τα Διόδια Ελευσίνας (Χ.Θ. 26+500) μέχρι τα Διόδια Ρίου (Χ.Θ. 199+660) στην κατεύθυνση προς Πάτρα.

(β) Στον αυτοκινητόδρομο Α1 (Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Εύζωνοι), από τον κόμβο Αγ. Στεφάνου (Κρυονέρι) (Χ.Θ. 27+960) μέχρι τη διασταύρωση του Μπράλου (Χ.Θ. 203+065), από τον κόμβο Ροδίτσας (Λαμία) (Χ.Θ. 212+625) μέχρι τον κόμβο Ραχών Φθιώτιδας (Χ.Θ. 242+479), από τα διόδια Μακρυχωρίου (Χ.Θ. 374+291) μέχρι τον κόμβο Λεπτοκαρυάς (Χ.Θ. 410+359) στην κατεύθυνση προς Θεσσαλονίκη.

(γ) Στην Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης-Ν. Μουδανιών, από την γέφυρα Θέρμης έως τον κόμβο Ν. Μουδανιών (61,5 χλμ) στην κατεύθυνση προς Χαλκιδική.

(δ) Στον αυτοκινητόδρομο Α11 (Σχηματάρι - Χαλκίδα), από τη διασταύρωσή της με τον αυτοκινητόδρομο Α1 (Χ.Θ. 65+820) μέχρι την υψηλή γέφυρα Χαλκίδας (Χ.Θ. 12+300) στην κατεύθυνση προς Χαλκίδα.

(ε) Στην Εθνική οδό Θεσσαλονίκης - Καβάλας, από το 11ο χλμ. (Χ.Θ.11+340) μέχρι τη διασταύρωση Λέων Αμφίπολης (Χ.Θ. 97 + 550) στην κατεύθυνση προς Καβάλα.

(στ) Στον αυτοκινητόδρομο Α5 (Ιόνια Οδός) από τη Γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου «Χαρίλαος Τρικούπης» (περιοχή Ρίου Χ.Θ. 1+558,47) έως το πέρας της Ιόνιας Οδού (Χ.Θ. 200+991) στην κατεύθυνση προς Ιωάννινα.

(ζ) Στον αυτοκινητόδρομο Α7 (Κεντρικής Πελοποννήσου), από τον Α/Κ Κορίνθου (Χ.Θ. 85+300) έως τον Ισόπεδο Κυκλικό Κόμβο Σπάρτης (Χ.Θ. 240+800) (Περιμετρική Καλαμάτας) στην κατεύθυνση προς Καλαμάτα.

(η) Στον αυτοκινητόδρομο Α71 (Λεύκτρο-Σπάρτη) από τον Α/Κ Λεύκτρου (0+000) έως τον Α/Κ Σπάρτης (Χ.Θ. 45+000) στην κατεύθυνση προς Σπάρτη.

(θ) Στην Εθνική Οδό Ιωαννίνων - Άρτας -Αντιρρίου στην κατεύθυνση προς Αντίρριο.

(ι) Στην Εθνική οδό Θεσσαλονίκης  - Πολύγυρου (Ε.Ο.16), από την γέφυρα Θέρμης έως τα όρια της Π.Ε. Θεσσαλονίκης (κόμβος Αγίας Αναστασίας) στην κατεύθυνση προς Πολύγυρο.

 2. Τη Δευτέρα 28 Οκτωβρίου 2024, από ώρα 16:00’ έως 23:00’:

(α) Στον αυτοκινητόδρομο Α8 (Αθήνα-Πάτρα), από τα Διόδια Ρίου (Χ.Θ. 199+660) μέχρι τα Διόδια Ελευσίνας (Χ.Θ. 26+500) στην κατεύθυνση προς Αθήνα.

(β) Στον αυτοκινητόδρομο Α1 (Αθήνα- Θεσσαλονίκη- Εύζωνοι), στο ρεύμα προς Αθήνα, από τον κόμβο Λεπτοκαρυάς (Χ.Θ. 410+359) μέχρι τα διόδια Μακρυχωρίου (Χ.Θ. 374+291), από τον κόμβο Ραχών Φθιώτιδας (Χ.Θ. 242+479) μέχρι κόμβο τον κόμβο Ροδίτσας (Λαμία) (Χ.Θ. 212+625), και από τη διασταύρωση του Μπράλου (Χ.Θ. 203+065) μέχρι τον κόμβο Αγ. Στεφάνου (Κρυονέρι) (Χ.Θ. 27+960) στην κατεύθυνση προς Αθήνα.

(γ) Στην Εθνική Οδό Ν. Μουδανιών - Θεσσαλονίκης από κόμβο Ν. Μουδανιών (61,5 χλμ) έως την αερογέφυρα Θέρμης στην κατεύθυνση προς Θεσσαλονίκη.

(δ) Στον αυτοκινητόδρομο Α11 (Σχηματάρι - Χαλκίδα), από την υψηλή γέφυρα Χαλκίδας (Χ.Θ. 12+300) μέχρι τη διασταύρωσή της με τον αυτοκινητόδρομο Α1 (Χ.Θ. 65+820) στην κατεύθυνση προς Αθήνα.

(ε) Στην Εθνική Οδό Καβάλας - Θεσσαλονίκης από τη διασταύρωση Λέων Αμφίπολης (Χ.Θ. 97+550) μέχρι το 11ο χλμ. (Χ.Θ.11+340) αυτής στην κατεύθυνση προς Θεσσαλονίκη.

(στ) Στον αυτοκινητόδρομο Α5 (Ιόνια Οδός), από το πέρας της Ιόνιας Οδού (Χ.Θ. 200+991) έως τη Γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου «Χαρίλαος Τρικούπης» (περιοχή Ρίου Χ.Θ. 1+558,47) στην κατεύθυνση προς Ρίο.

(ζ) Στον αυτοκινητόδρομο Α7 (Κεντρικής Πελοποννήσου), από τον Ισόπεδο Κυκλικό Κόμβο Σπάρτης (Χ.Θ. 240+800) (Περιμετρική Καλαμάτας) έως τον Α/Κ Κορίνθου (Χ.Θ. 85+300) στην κατεύθυνση προς Αθήνα.

(η) Στον αυτοκινητόδρομο Α71 (Λεύκτρο-Σπάρτη), από Α/Κ Σπάρτης (Χ.Θ. 45+000) έως τον Α/Κ Λεύκτρου (0+000) στην κατεύθυνση προς Λεύκτρο.

(θ) Στην Εθνική Οδό Ιωαννίνων - Άρτας -Αντιρρίου στην κατεύθυνση προς Ιωάννινα.

(ι) Στην Εθνική οδό Θεσσαλονίκης  - Πολύγυρου (Ε.Ο.16), από τα όρια της Π.Ε. Θεσσαλονίκης (κόμβος Αγίας Αναστασίας) έως την γέφυρα Θέρμης στην κατεύθυνση προς Θεσσαλονίκη.

 3. Εξαιρούνται της απαγόρευσης κυκλοφορίας:

(α) Τα οχήματα που προσφέρουν οδική βοήθεια, σύμφωνα με ν. 3651/2008, τα φορτηγά αυτοκίνητα των ΕΛΤΑ, τα φορτηγά αυτοκίνητα των εταιρειών διανομής τύπου, τα φορτηγά αυτοκίνητα δημοσίας (Φ.Δ.Χ.) και ιδιωτικής χρήσης (Φ.Ι.Χ.) που μεταφέρουν ζώντα ζώα, ευπαθή τρόφιμα όπως αυτά αναφέρονται στη διεθνή συμφωνία ΑΤΡ (άρθρο 3 του Κεφαλαίου ΙΙ της υπ’ αρ. 50786/3319/2014 κοινής υπουργικής απόφασης (Β’ 2418), εφόσον το ποσοστό του φορτίου των παραπάνω προϊόντων που μεταφέρονται είναι τουλάχιστον το 10% του ωφέλιμου φορτίου.

(β) Τα γερανοφόρα οχήματα εφόσον παρέχουν έργο οδικής βοήθειας σύμφωνα με τα άρθρα 1 και 6 του ν.3651/2008 (ΦΕΚ Α 44/18.03.2008) και δεν μεταφέρουν άλλα υλικά ή εξοπλισμό πέρα των αναγκαίων για την παροχή υπηρεσιών για το έργο της οδικής βοήθειας και διαθέτουν έγγραφα ή σχετική ηλεκτρονική ενημέρωση για το κατεπείγοντος της αποστολής τους για την παροχή της οδικής βοήθειας.

(γ) Τα βυτιοφόρα οχήματα μεταφοράς νερού (υδροφόρα) όταν αυτά κινούνται για την αντιμετώπιση δασικών πυρκαγιών.

(δ) Τα φορτηγά οχήματα (ψυγεία) δημοσίας (Φ.Δ.Χ.) και ιδιωτικής χρήσης (Φ.Ι.Χ.) που μεταφέρουν νωπά οπωροκηπευτικά προϊόντα.

(ε) Τα φορτηγά οχήματα που μεταφέρουν υποπροϊόντα ζωικής προέλευσης για αδρανοποίηση, σύμφωνα με τον κανονισμό ΕΚ 1069/2009, εφόσον διαθέτουν σχετική άδεια από τη Διεύθυνση Κτηνιατρικής της οικείας Περιφέρειας και συνοδεύονται από το προβλεπόμενο εμπορικό έγγραφο.

(στ) Τα φορτηγά οχήματα των Οργανισμών Κοινής Ωφέλειας (ΔΕΔΔΗΕ, ΑΔΜΗΕ, ΟΤΕ, Φυσικό Αέριο, κ.λπ.) όταν κινούνται για αποκατάσταση έκτακτων βλαβών των δικτύων τους και μόνο εφόσον συνοδεύονται από έγγραφη εντολή του οικείου οργανισμού.

(ζ) Τα βυτιοφόρα οχήματα που μεταφέρουν καύσιμα για τον ανεφοδιασμό μέσων πυρόσβεσης, εφόσον αυτό αποδεικνύεται από κατάλληλα έγγραφα ή παραστατικά.

(η) Τα φορτηγά οχήματα μεταφοράς εξοπλισμού μουσικών και θεατρικών παραστάσεων και τα φορτηγά οχήματα που χρησιμοποιούνται για την εκτέλεση και μεταφορά εξοπλισμού για την κάλυψη τηλεοπτικών και κινηματογραφικών γεγονότων.

(θ) Τα φορτηγά αυτοκίνητα που μεταφέρουν οξυγόνο για ιατρικούς σκοπούς.

(ι) Τα μηχανήματα έργου των ΔΕΣΕ και τα φορτηγά οχήματα που χρησιμοποιούνται για την αντιμετώπιση έκτακτων περιστατικών, μετά από αίτημα της αρμόδιας υπηρεσίας Πολιτικής Προστασίας και με σχετική απόφαση της κατά τόπου αρμόδιας Διεύθυνσης Τροχαίας.

(ια) Τα οχήματα έκτακτης ανάγκης.

(ιβ) Τα φορτηγά οχήματα και μηχανήματα έργου των εταιρειών παραχώρησης που διαχειρίζονται τους αυτοκινητόδρομους και των υπεργολάβων τους προκειμένου να εκτελούν απρόσκοπτα το έργο που τους έχει ανατεθεί.

(ιγ) Τα φορτηγά οχήματα του Οργανισμού "Το Χαμόγελο του Παιδιού".

(ιδ) Τα φορτηγά οχήματα μεταφοράς αγωνιστικών αυτοκινήτων και τα φορτηγά οχήματα διασκευασμένα σε αυτοκινούμενα επισκευής - συντήρησης (service) παροχής βοήθειας σε αγωνιστικά αυτοκίνητα.

Δήλωση Πούλου για τη διαρροή προσωπικών δεδομένων και το πρόστιμο στη ΝΔ

 

‘Με την Απόφαση της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, επιβεβαιώθηκε η εμπλοκή στελεχών της Νέας Δημοκρατίας στη διαρροή και χρήση των προσωπικών δεδομένων πολιτών” αναφέρει, σε γραπτή δήλωση της η βουλευτής Βοιωτίας και τομεάρχης Εσωτερικών του ΣΥΡΙΖΑ, Γιώτα Πούλου.

Συγκεκριμένα αναφέρει: 

Με την τελευταία Απόφαση της Αρχής επιβάλλονται πρόστιμα ύψους 40.000 ευρώ στο κόμμα της Νέας Δημοκρατίας, 10.000 ευρώ στον πρώην γραμματέα Αποδήμων της ΝΔ κ. Θεοδωρόπουλο και 10.000 ευρώ στον πρώην Οργανωτικό Γραμματέα Αυτοδιοίκησης και Διαχείρισης Κρίσεων της ΝΔ κ. Κορομηλά, τον οποίο μάλιστα είχε κατονομάσει ο κ. Θεοδωρόπουλος.

Επιβεβαιώνεται, για μία ακόμη φορά, ότι η Νέα Δημοκρατία θεωρεί το κράτος ιδιοκτησία της και ότι μαζί με το αρμόδιο υπουργείο Εσωτερικών ευθύνεται απόλυτα για τη διαρροή των δεδομένων. Για αυτό, άλλωστε, η Αρχή έχει ήδη επιβάλει βαριά  πρόστιμα 400.000 ευρώ στο Υπουργείο Εσωτερικών και 40.000 ευρώ στην κ. Ασημακοπούλου. Είναι προκλητικός ο ισχυρισμός της ΝΔ ότι οι αυτουργοί της διαρροής έδρασαν αποκλειστικά ως φυσικά πρόσωπα. Με ποιο κίνητρο, άραγε; Για προσωπικούς λόγους και για ίδιον όφελος; Ή μήπως, καθώς όλοι οι εμπλεκόμενοι είναι υψηλόβαθμα στελέχη της ΝΔ, καταχράστηκαν τα δεδομένα για εκλογικά κομματικά οφέλη;

Τελικά, όποια πέτρα και να σηκώσει κανείς σε αυτήν την υπόθεση, τη ΝΔ θα βρει από κάτω!

Η πολιτική διάσταση αυτής της υπόθεσης δεν τελειώνει εδώ. Συνεχίζουμε να απαιτούμε λογοδοσία, διαφάνεια και απαντήσεις από το αρμόδιο Υπουργείο Εσωτερικών και τη ΝΔ στα ερωτήματα που παραμένουν αναπάντητα:

– Μέσω ποιας διαδρομής απέκτησε τα στοιχεία των εκλογέων εξωτερικού ο κ. Κορομηλάς;

– Πού κατέληξε η ΕΔΕ που διατάχθηκε στο ΥΠΕΣ πριν έξι μήνες;

– Ποια κενά ασφαλείας εκμεταλλεύτηκαν οι αυτουργοί της διαρροής των δεδομένων των εκλογέων;

– Πώς διασφαλίζεται ότι δεν θα επαναληφθούν ανάλογα φαινόμενα σε μελλοντικές εκλογικές διαδικασίες;

– Και ποιος τελικά θα πληρώσει το πρόστιμο των 400.000 ευρώ που έχει επιβάλει η Αρχή στο ΥΠΕΣ, καθώς και τις αποζημιώσεις που κατά πάσα βεβαιότητα θα επιδικαστούν στους 140 πολίτες που προσέφυγαν στη Δικαιοσύνη κατά του Ελληνικού Δημοσίου;  

 Ελπίζουμε ότι η κυβέρνηση δεν θα φορτώσει και αυτό το βάρος στους Έλληνες φορολογούμενους!

Στερεά: απαγορεύεται η διακίνηση ζώων χωρίς έγγραφη άδεια των Κτηνιατρικών Υπηρεσιών

 Μετά την επιβεβαίωση κρούσματος ευλογιάς των προβάτων στις Περιφέρειες Πελοποννήσου και Θεσσαλίας

απαγορεύονται από 23/10/2024 και έως 31/10/2024, όλες οι μετακινήσεις για βόσκηση, πάχυνση, αναπαραγωγή και σφαγή, αιγοπροβάτων καθώς και των βοοειδών που προέρχονται από εκτροφές συνδεδεμένες υγειονομικά με εκτροφές αιγοπροβάτων, είτε στεγάζονται εντός του ίδιου οικοπέδου, είτε στεγάζονται σε διαφορετικό οικόπεδο αλλά χρησιμοποιούν το ίδιο προσωπικό, κοινά οχήματα ή
εξοπλισμό, σε όλη την επικράτεια της χώρας.

Ο αρμόδιος αντιπεριφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας, Κωνσταντίνος Αποστολόπουλος εξέδωσε ανακοίνωση τονίζοντας ότι οι Κτηνιατρικές Αρχές έχουν τεθεί σε επιφυλακή για την αποφυγή εξάπλωσης της
νόσου.
Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούνται όλοι οι ενδιαφερόμενοι να έρχονται σε επαφή με το Κτηνιατρείο της Περιοχής τους.

ΤΜΗΜΑ ΚΤΗΝΙΑΤΡΙΚΗΣ Π.Ε ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ :2231352434, 2231352459, 2231352450, 2231351418, 2236043232

ΤΜΗΜΑ ΚΤΗΝΙΑΤΡΙΚΗΣ Π.Ε ΒΟΙΩΤΙΑΣ :2261350153, 2261650168

ΤΜΗΜΑ ΚΤΗΝΙΑΤΡΙΚΗΣ Π.Ε ΕΥΡΥΤΑΝΙΑΣ :2237080258, 2237080260
ΤΜΗΜΑ ΚΤΗΝΙΑΤΡΙΚΗΣ Π.Ε ΦΩΚΙΔΑΣ :2265352717, 2634051801
ΤΜΗΜΑ ΚΤΗΝΙΑΤΡΙΚΗΣ Π.Ε ΕΥΒΟΙΑΣ :2221353900, 221353541, 2221353595

Η ευλογιά είναι νόσημα υψηλής μεταδοτικότητας που οφείλεται σε ιό και προσβάλλει τα πρόβατα και τις αίγες. Στη χώρα μας, μέχρι τώρα συμπτώματα παρατηρούνται κυρίως στα πρόβατα, ωστόσο και οι αίγες μπορούν να μολυνθούν. Χαρακτηρίζεται από την εμφάνιση δερματικών αλλοιώσεων που είναι πιο εμφανείς στο κεφάλι, το πρόσωπο και γενικά στα άτριχα μέρη του σώματος (μασχάλες, κοιλιά, εσωτερικό μέρος της ουράς, μαστό, γεννητικά όργανα).

Η ασθένεια δεν προσβάλλει τον άνθρωπο.

Κλειστό για 7 μέρες το Δημοτικό Στάδιο Αλιάρτου

 

Κλειστό λόγω εργασιών θα παραμείνει το Δημοτικό Στάδιο Αλιάρτου για τις επόμενες 7 ημέρες.

Θα γίνονται εργασίες επισποράς και αμμοδιανομής στο φυσικό χλοοτάπητα του Σταδίου, με στόχο την αναβάθμιση του.

Συγκεκριμένα θα είναι κλειστό:
– από Τετάρτη 23 Οκτωβρίου
– έως και Τετάρτη 30 Οκτωβρίου

Στην Αντίκυρα τα Προκριματικά του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Πυγμαχίας Ανδρών 2024, με συνδιοργανωτή τον Δήμο ΔΑΑ.

 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΥΓΜΑΧΙΑ :Μια ενδιαφέρουσα αθλητική εκδήλωση πανελληνίου ενδιαφέροντος διοργανώνεται στο Δημοτικό Κλειστό Γυμναστήριο Αντίκυρας, 8-11 Νοεμβρίου! 

    Πρόκειται για τα Προκριματικά του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Πυγμαχίας Ανδρών 2024, που συνδιοργανώνουν η Ελληνική Ομοσπονδία Πυγμαχίας, ο Δήμος Διστόμου, Αράχωβας, Αντίκυρας και η Α.Ψ. Λέσχη ΜΕΔΕΩΝ Άσπρων Σπιτιών Παραλίας Διστόμου, που διατηρεί και σχετικό Τμήμα.

    Να θυμίσουμε ότι  αντίστοιχη περσινή διοργάνωση  έγινε πάλι στην Αντίκυρα, με επιτυχία. Πυγμάχοι, Προπονητές και συνοδοί διέμειναν σε Αντίκυρα και Δίστομο, ενώ το σύνολο σχεδόν την αποστολής είχε επισκεφθεί το Μαυσωλείο Θυμάτων Ναζισμού Διστόμου και είχαν ενημερωθεί από τον Δήμαρχο Ιωάννη Σταθά για την σφαγή από τους Ναζί 228 Διστομιτων το 1944 και τον αγώνα για Αποζημίωση.

    Η αναγνώριση αυτή από την αθλητική κοινότητα δίνει κύρος στις αθλητικές υποδομές του Δήμου ΔΑΑ.Να σημειωθεί ότι το Δημοτικό Κλειστό Γυμναστήριο Διστομου, όπου παλιότερα είχε φιλοξενήσει για προετοιμασία την εθνικη Γυναικών Βόλλεϋ, από πέρυσι, ανακαινισμένο, αποτελεί την έδρα της ομάδας Μπάσκετ του Εθνικού Λιβαδειάς BC , που συμμετέχει στην National League 1. Ενα πρωτάθλημα στις ομάδες του οποίου συμμετέχουν γνωστοί  διεθνείς μπασκετμπολίστες της πρώτης κατηγορίας όπως Φώτσης, Παππάς , Κυρίτσης κ.α.Επισης στην Παραλία Διστόμου σε συνεργασία με την Κολυμβητική Ομοσπονδία και τον Δήμο ΔΑΑ έχουν γίνει σημαντικοί αγώνες πανελληνίου ενδιαφέροντος Ανοιχτής Θαλασση

Άμεση πρόσληψη με 12μηνη εργασία των 2.500 εποχικών πυροσβεστών

 Π. Χρηστίδης: Άμεση πρόσληψη με 12μηνη εργασία των 2.500 εποχικών πυροσβεστών                  Την επιτακτική ανάγκη να προσληφθούν με 12μηνη εργασία οι 2.500 εποχικοί πυροσβέστες, άνθρωποι πρώτης γραμμής, που σε λίγες μέρες λήγει οριστικά η σύμβασή τους, τόνισε ο Παύλος Χρηστίδης βουλευτής ΠΑΣΟΚ - Κινήματος Αλλαγής, σε ραδιοφωνική συνέντευξη που παραχώρησε στο βραδινό μαγκαζίνο του ΣΚΑΙ 100,3 με τον Βασίλη Κουφόπουλο.


«Δυόμισι χιλιάδες έμπειροι, εκπαιδευμένοι άνθρωποι που τους φωτογραφίζουν και τους καταγράφουν οι τηλεοράσεις κάθε καλοκαίρι εν ώρα καθήκοντος, δεν θα μπορούν του χρόνου να πάνε στη δουλειά τους με βάση τις ρυθμίσεις τις οποίες φέρνει η ΝΔ γιατί δεν αλλάζει τα ηλικιακά όρια. Μιλάμε ότι μένουν εκτός άνθρωποι 35, 36 και 37 ετών. Αυτό σημαίνει ότι όλη αυτή η εμπειρία, που έχει αποκτηθεί στο πεδίο, πηγαίνει στα σκουπίδια για να έρθουν ενδεχομένως άλλοι, οι οποίοι θα πρέπει να μάθουν τη δουλειά από την αρχή».

Ο βουλευτής αναφέρθηκε στον νόμο του ΠΑΣΟΚ του 2011, ο οποίος έδινε τη δυνατότητα σε περίπου 4.000 εποχικούς πυροσβέστες να μετατραπούν σε «πενταετούς υποχρέωσης», πρόταση την οποία έχει καταθέσει το κόμμα επανειλημμένως προς την κυβέρνηση της ΝΔ και παλαιότερα προς τον ΣΥΡΙΖΑ ώστε να αντιμετωπίσει τρέχοντα ζητήματα.

«Έχουμε ήδη 4.000 κενά στο Πυροσβεστικό Σώμα, τα οποία μπορούν κάλλιστα να καλύψουν οι εποχικοί. Πολλές φορές μάλιστα δεν λαμβάνουμε υπ' όψιν μας και τις συνθήκες κάτω από τις οποίες εργάζονται. Υπάρχουν μελέτες οι οποίες κυκλοφορούν σε όλο τον πλανήτη που δείχνουν την επικινδυνότητα την οποία έχουν οι άνθρωποι αυτοί, το προσδόκιμο ζωής τους, τις πιθανές ασθένειες τις οποίες θα αντιμετωπίσουν κατά τη διάρκεια της ζωής τους και παρ' όλα αυτά δεν έχουν μέχρι στιγμής βαρέα ανθυγιεινά», πρόσθεσε.

Εξήρε, τέλος, το συνολικό έργο των πυροσβεστών, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι «το πρόσωπο του πυροσβέστη, είναι ένα πρόσωπο το οποίο χαίρει απόλυτης αξιοπιστίας από την ελληνική κοινωνία και πρέπει η κυβέρνηση να του αποδώσει αυτά τα οποία του αξίζουν».


Ύπνος: Ειδικοί στη Βρετανία ζητούν την κατάργηση της αλλαγής ώρας δύο φορές τον χρόνο

Ο κιρκάδιος ρυθμός και ο ύπνος επηρεάζονται αρνητικά από τις αλλαγές, γι' αυτό έχει σημασία να ισχύει καθιερωμένη ώρα καθ' όλη τη διάρκεια του έτουςΜια ομάδα ερευνητών ύπνου από τη Βρετανική Εταιρεία Ύπνου καλεί την κυβέρνηση της Βρετανίας να καταργήσει τις αλλαγές της ώρας που πραγματοποιούνται δύο φορές τον χρόνο, λόγω των αρνητικών επιπτώσεων που έχουν στον ύπνο και την υγεία του κιρκάδιου ρυθμού.

Ο ύπνος επηρεάζεται θετικά από το φυσικό φως της ημέρας και αρνητικά από τις αλλαγές

Αφού εξέτασε τα διαθέσιμα επιστημονικά στοιχεία ότι η καλή λειτουργία του κιρκάδιου ρυθμού και ο ύπνος επηρεάζονται θετικά από το φυσικό φως της ημέρας και αρνητικά από τις αλλαγές της ώρας δύο φορές τον χρόνο και ιδίως όταν τα ρολόγια μετακινούνται μπροστά την άνοιξη, η Βρετανική Εταιρεία Ύπνου συνιστά την κατάργηση των αλλαγών αυτών στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Σε δήλωσή της, που δημοσιεύεται στο περιοδικό «Journal of Sleep Research», η Εταιρεία «συνιστά ανεπιφύλακτα» η κανονική ώρα να ισχύει καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.

Η λέκτορας Ψυχολογίας στο Πανεπιστήμιο του Strathclyde, Μέγκαν Κρόφορντ, σημειώνει ότι σε περίπτωση που επικρατήσει η θερινή ώρα όλο τον χρόνο, αυτό θα είναι «μια λανθασμένη ιδέα από την άποψη του ύπνου και της κιρκάδιας υγείας».

Ο παράγοντας του φυσικού φωτός

«Τα πρωινά είναι η ώρα που τα ρολόγια του σώματός μας έχουν τη μεγαλύτερη ανάγκη για φως για να παραμείνουν σε συγχρονισμό. Στα δικά μας γεωγραφικά πλάτη δεν υπάρχει πλεονάζον φως ημέρας για εξοικονόμηση κατά τους χειμερινούς μήνες και δεδομένης της επιλογής μεταξύ του φυσικού φωτός το πρωί και του φυσικού φωτός το απόγευμα, τα επιστημονικά στοιχεία ευνοούν το φως το πρωί» προσθέτει.

Ο Μάλκολμ βον Σαντζ, καθηγητής Χρονοβιολογίας στο Πανεπιστήμιο Northumbria και μέλος του ερευνητικού κέντρου Northumbria Centre for Sleep Research, εξηγεί ότι «ζητώντας να ισχύει η καθιερωμένη ώρα για όλο τον χρόνο, η Εταιρεία τονίζει ότι το φυσικό φως της ημέρας το πρωί είναι ζωτικής σημασίας για τη διατήρηση της βέλτιστης ευθυγράμμισης των ρολογιών του σώματός μας με την ημέρα και τη νύχτα, η οποία είναι απαραίτητη για τον βέλτιστο ύπνο και τη συνολική υγεία».

Όπως εξηγεί, «η επαναφορά της μόνιμης καθιερωμένης ώρας θα σήμαινε ότι τα ρολόγια μας θα ήταν στενά ευθυγραμμισμένα με την ηλιακή ώρα και ενώ θα σήμαινε νωρίτερα ηλιοβασιλέματα το καλοκαίρι, θα υπήρχαν πρόσθετα οφέλη για την υγεία από τη βελτίωση του ύπνου και της κιρκάδιας ευθυγράμμισης, λόγω της αυξημένης έκθεσης στο πρωινό ηλιακό φως από το φθινόπωρο έως την άνοιξη.