Σε νέα κινητοποίηση προχωράει το Σωματείο Εργαζομένων του Νοσοκομείου Θήβας, διεκδικώντας την πλήρη στελέχωση του νοσηλευτικού ιδρύματος.
Καλεί σε απεργιακή συγκέντρωση την Πέμπτη 19 Μαρτίου, στις 11π.μ., στον προαύλιο χώρο στον 2ο όροφο του Νοσοκομείου.






.jpg)






.jpg)









