Το Εθνικό Σύστημα Υγείας (ΕΣΥ), στυλοβάτης της κοινωνικής συνοχής και θεμέλιο της δημόσιας υγείας, βρίσκεται υπό διαρκή και μεθοδευμένη αποδόμηση. Η υποστελέχωση, η υποχρηματοδότηση και η απαξίωση των δημόσιων δομών υγείας δεν είναι ατυχείς συγκυρίες αλλά το αποτέλεσμασυγκεκριμένων πολιτικών επιλογών.






.jpg)









